Elisa Kulma

Lanseerasimme alkukesästä Suomessa täysin uuden palvelun. Helsingin sydämessä, Aleksanterinkadulla Stockmannia vastapäätä sijaitseva Elisa Kulma avaa ikkunoita siihen, miten innovatiiviset palvelut tulevat osaksi suomalaisten arkea.

Elisa Kulma on uudenlainen tapahtuma- ja kohtaamispaikka, joka on tarkoitettu kaikille uusista asioista ja näkökulmista kiinnostuneille. Tapahtumiin voit osallistua sekä paikan päällä että verkossa. Elisa Kulma on samalla myös myymälä, josta löydät uusimmat laitteet, liittymät ja palvelut. Voit myös tilata laitteet sekä palvelut verkkokaupastamme ja valita noutopisteeksi Elisa Kulman.

Ensimmäisen puolen vuoden aikana Elisa Kulmassa tehtiin monia asioita ensimmäisenä Euroopassa. OnePlus 3T -älypuhelin ja OURA-hyvinvointisormus tulivat Elisa Kulmaan ennen kuin virallinen myynti Euroopassa käynnistyi. Ensimmäisenä myyntiin tulivat myös ohjelmointitaitoja opettavat UBTECH-robotit.

Ensimmäinen laatuaan Pohjois-Euroopassa on myös Pepper-humanoidirobotti, joka palvelee Elisa Kulman asiakkaita ja jolla on erityinen rooli verkkokaupan Click & Collect -asiakkaille.

Vaikka Elisa Kulmassa on myynnissä verkkokaupan valikoimamme ja myös tuotteita joita ei muualta saa; se on paljon enemmän kuin myymälä. Elisa Kulman tehtävänä on nostaa esiin viihtymiseen, kulttuuriin ja teknologiaan liittyviä ajankohtaisia teemoja ja toimia lanseerausalustana uusille innovaatioille.

Esimerkiksi Elisa Kulman Tunne peli -pilottiprojektissa mitattiin ensimmäistä kertaa maailmassa jalkapallopelaajan tunnetiloja tulosten takana. Projekti huipentui syyskuussa HIFK–HJK -peliin, jossa yleisö seurasi mobiilisovelluksen avulla reaaliajassa visualisointia HIFK Fotbollin Tommi Vesalan mielen liikkeistä.

Elisa Kulman vuosi huipentui "himmeelle hologrammikeikalle", jossa Aleksanterinkadun kävijöillä oli koko joulukuun ajan mahdollisuus nähdä Mikael Gabriel esiintymässä Elisa Kulman jouluikkunassa hologrammina.

Elisa Kulmaan haettiin avoimella haulla neljää innostunutta ja idearikasta henkilöä auttamaan uuden ja kiinnostavan löytämisessä. Valitut neuvonantajat tuovat toteutuksiimme uudenlaista sisältöä ja ihmisiä lähellä olevia näkökulmia. Lue lisää täältä

Tutustu Elisa Kulmaan ja tapahtumiin http://kulma.elisa.fi/.