Elisa 2016

Elisa lyhyesti

Elisa on suomalainen tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 200 000.

Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Tuotemerkkejä ovat mm. Elisa, Elisa Saunalahti, Elisa Videra ja Elisa Appelsiini.

Elisa on mobiilin ja kiinteän verkon palveluiden markkinajohtaja Suomessa ja mobiilipalveluiden markkinakakkonen Virossa.

Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.

Noin 85 prosenttia liikevaihdosta tulee telekommunikaatiopalveluista kuluttajille ja yrityksille. Nopeammin kasvavien, uusien digitaalisten palveluiden osuus on noin 15 prosenttia. Uusia palveluita ja digitalisointiratkaisuja tarjotaan myös kasvaville, kansainvälisille markkinoille.

Elisan liiketoiminta on jaettu kahteen segmenttiin: Henkilöasiakkaat ja Yritysasiakkaat. Ohjaus tapahtuu yksiköiden, tulosyksiköiden ja tukiyksiköiden kautta.

Elisan perusarvot kaikessa liiketoiminnassa ovat asiakaskeskeisyys, vastuullisuus, uusiutuminen, tuloksellisuus ja yhteistyö.

Elisan ohjausmalli

Elisan ohjausmalli

Kerro kaverille

Oma nimesi
Oma sähköpostisi
 
Sähköpostin otsikko
Viesti
 
Kavereiden sähköpostit

 Lisää kaveri